Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zondag 29 april 2012

TARN.... vervolg :)


Het vorige werkstukje (rose/geel) toch maar weer uitgehaald.
Geen punt, want je haakt met tarn zo
een eind weg....
Ik wilde de kleuren iets beter verdelen
en met behulp van 2 rollen gekochte tarn
(bij de plaatselijke drogist :)
het kleedje(ca. 1 m doorsnede) afgehaakt.

Maarrrrrr......

(het zal wel aan de kwaliteit van
de gekochte tarn liggen)
Ik vind de zelf geknipte oude t-shirten tarn
veel fijner haken.
Lekker soepel.

Met het redelijk stugge gekochte tarn
probeer ik nu te breien.....
wordt ongetwijfeld weer vervolgd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten