Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

woensdag 27 maart 2013

sneaky preview.... of colors


Alvast een kijkje achter de schermen;)
en ja..... het zijn weer vierkantjes.....
in mijn lievelingskleurtjes.
 
Mijn hoofd is een beetje leeg qua idëeen op het moment,
ik ben nog steeds moe na griepje....
heb geen echte inspiratie...........
ik kijk naar mijn voorraad wol en katoen
(want die is er!)
wat zal ik nou eens...........
dus graai, graai, mijn kleurtjes er uit halen
 
en tja......
dan ga ik even op de automatische haakpiloot
en zie ik later wel weer wat het gaat worden.
 
Volgens mij hebben we allemaal zon en warmte nodig!
 


9 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd wat je met die heerlijke voorjaarskleurtjes gaat maken, misschien een kussentje voor buiten? Een tas? We zullen het gaan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren, en wat een leuke blog

    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ben heel benieuwd :-)

    We wachten in spanning af!

    Fijne avond.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is dat en wat betreft zon en warmte?!?!?Jaaaahhhh PLEASE kom nu onderhand eens een keertje en stuur die koude gure wind naar huis!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://crocheting3.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar... toe zijn aan de lente en moe zijn/ kwakkelen. Wij willen gewoon zon!! Lente bloemen!
    Dan komt die inspiratie wel weer hoor ;).

    Hele fijne paasdagen (binnen bij de radiator;).

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom binnen via petals to picots en zie een nieuwe( voor mij dan) nederlandse haakblog. Leuk!! En wat een heerlijke kleurtjes! Ik herken wat je zegt over de naweeën van een griepje, hier speelt dat ook nog steeds..
    Ik ga je volgen!
    Barbara
    www.busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen