Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zondag 13 oktober 2013

Christmas puppets....angels



Het weer is er al klaar voor vandaag,
donker, nat, gezellig kaarsjes en lichtjes aan.
 
Dus dit berichtje kan al wel dacht ik zo....
 
kleine priegelwerkjes,
elke keer iets er aan doen
dus ze lagen al een tijdje te wachten,
maar vandaag af gemaakt.
De jurkjes zijn zo gehaakt, bovenaan beginnen,
en regelmatig naar eigen inzicht meerderen.
Klein dophoedje op en versieren maar.
Vleugeltjes van papier met aan de achterkant
zilverkleurig origami papier geplakt,
het moet toch glinsteren in de boom van het jaar:)
 


en ik kan er toch niet uit.....
ik woon in het westen van het land en de
tuin loopt nu zo langzaamaan toch wel vol :(
en de achtergelegen poort, dat is inmiddels een sloot
waar je ook niet meer met droge voeten op je fiets door kan.
 

 
Dus heerlijk aan het knutselen en haken binnen.
 
 

 
Af en toe maak ik wat doosjes,
altijd handig voor verjaardagscadeautjes etc..
maar nu staan de engeltjes er ook wel heel leuk in.
 

29 opmerkingen:

  1. Ze zien er geweldig uit, je engeltjes!
    En ja, het is er echt weer voor, lekker creatief bezig zijn!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je engeltjes leuk! Inderdaad echt weer om lekker te knutselen. Bij ons is het vannacht begonnen met regenen en heeft tot en met nu non stop geregend. Mijn terras staat ook gedeeltelijk blank.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd fan van engeltjes geweest, zeker als er een bengeltje tussen zit ;-).
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een poepies zeg! :-) En je foto van de tuin zou er een van mijn tuin kunnen zijn... zwemmen maar!
    Echt weer om lekker creatief bezig te zijn. Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zien er zo schattig uit.
    wat een creatiefheid heb je toch
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk heb je daar aan gehad. Maar het resultaat mag er zijn: vind je engeltjes echt geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke engeltjes! Ze zijn erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden zeg! Kerstversiering kun je nooit vroeg genoeg klaar hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oww die heb je op van die ouderwetse knijpers gemaakt!!! leuk!
    ik heb hier ook nog van die knijpers liggen.. eens kijken wanneer ik er aan toe kom er een paar te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owwww wow wat een geweldige engeltjes meis!
    Leuk, origineel .... echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig moest ik werken gister, dus van de regen weinig last gehad. En je engeltjes hebben er vast voor gezogd dat de regen weer is opgehouden. Ze zijn schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow... wat zijn ze ontzettend leuk! Echt geweldig gewoon. Fijn weekend,

    Stéphanie (Handwerkjuffie.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattige engeltjes. Leuk zo met zijn drietjes bij elkaar.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige engeltjes ! Leuk om te zien dat er nog meer mensen met kerst bezig zijn :) Ik heb net een hele hoop gehaakte kerstfiguurtjes af Geweldig mooie blog heb je, ik ga hier vanavond eens rustig rondneuzen,
    groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahahaa! Even delen; ik postte mijn reactie en weet je waar de code mee eindigde die ik in moest typen?
    'tenat'! Wel erg toepasselijk na het zien van jouw foto van vorige week! Hoop trouwens dat het nu wat droger is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig:) dat was vast geen toeval hoor;) Gelukkig kunnen we inmiddels weer met droge voeten naar de schuur en de poort uit. Hartelijk dank, Many thanks, ALLEMAAL, voor de lieve woorden hier boven, groeten Francien

      Verwijderen
  16. Zo mooi, die engeltjes ;-)
    Wees vrij om ook deze week weer een link te plaatsen op ikblogjijblogt, de 36ste linkyourstuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, wie schön! Ich habe auf meinem Blog ähnliche Engel! :-) Gestrickt. Eigentlich sind es Feen. Schaut doch mal rein!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. die heb ik ECHT gemist maar herhaling voor mij haha gefeliciteerd je staat in het jaar overzicht bij annemarie wat enorm leuk zijn ze zeg ♥
    http://annemarieshaakblog.blogspot.nl/2013/12/link-your-stuff-2013.html?showComment=1388475931380#c4545454521612174607

    BeantwoordenVerwijderen
  19. My Gosh!! They are adorable!!I love everything about them!

    BeantwoordenVerwijderen