Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zaterdag 21 juni 2014

Blooming flower cushion or cover

Omdat het toch allemaal nog niet zo lukt hier......
baal, baal......
en ik zin had om foto's te maken
bedacht ik mij dat ik nog wel wat items had die om de één of andere
reden nooit op mijn blog verschenen zijn.

En daar is deze overtrek er eentje van.
Patroon gevonden bij

En ik heb mij door de kelim op de vloer laten inspireren 
voor de kleurkeuze.


het was de bedoeling een rond kussen te maken
maar omdat ik geen rond binnenkussen kon vinden
bleef het eigenlijk liggen.
Zonde!!


Het is nu een overtrekhoesje voor het krukje geworden.



10 opmerkingen:

  1. Hoi, wat een gezellig haakwerk. Ik heb ook weleens gezocht naar een rond binnen kussen.Zijn bijna bijna niet te koop.Op je krukje staat ie heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op het krukje staat ie ook prima toch? Hij is lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om van de mooie bloem een overtrek voor het krukje te maken. Het krukje vrolijkt er fijn van op.
    Ik denk dat veel mensen zelf een rond kussen maken van stof, rits en kussenvullen uit een rechthoekig kussen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog mooier op een krukje! Leuk bedacht! :-)

    Groetjes, Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wat een geweldig krukjesovertrek zo meis!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel herkenbaar! Ik weet ook nog niet wat ik ermee ga doen. Misschien toch een rond binnenkussen kopen... maar het krukje is iets dat ik in gedachten houd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee ik lees net pas dat het niet zo goed met je gaat. Ik hoop en wens je toe dat je lichaam stappen vooruit maakt! Super leuk kussen deze staat ook nog op mijn lijstje :)
    Groetjes
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen