Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zondag 8 juli 2012

Mandala = "Zen"-tijd

Mandala = "Zen" tijd,
tenminste zo voelt het voor mij.
Heerlijk.....
per ronde dezelfde handelingen uitvoeren.
Voor mij geeft dit rust,
je gedachten kunnen wegdwalen...
ontspannen...

Ik was vergeten hoe fijn ik dit eigenlijk vind
en dit deed mij aan mijn eerdere
ervaringen denken die ik met het maken
van Mandala's had.

Of het nu met origami papier en
theezakjes was,
of gewoon zelf tekenen en kleuren.

En dan nu met de haaknaald :)

Het patroontje heb ik HIER (bij Karin)
gevonden.


Afgelopen zaterdag naar een kringloop
winkel geweest,
twee houten krukjes gekocht, samen voor 5 euro ;)
Alleen moet ik ze nog een likje verf geven,
de kleur laat ik afhangen van mijn
'mood' van de dag!
Dus....... wordt vervolgd
met PIMP je kruk!


7 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt!
    Misschien moet ik het ook ooit eens proberen, met inkleuren kan ik zo heerlijk wegdwalen, zo ontspannend.
    Je hebt heel mooi kleurtjes gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi my dear friend, I like your mandala and mandala's colors so much. I had made mandala too 3 or 4 months ago. But.. Your mandala is more beautiful than mine..:))))
    I like colors so much..
    And also I like your optimism poem so much.. May I take it:??
    All best wishes.
    And very happy weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt, super kleurtjes. Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje.
    groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Gelukkig heb je je krukjes gevonden.
    Bij het Zweedse warenuis heb je ze ook, maar wel een beetje duurder...
    En je kleuren lijken op een zomerse lucht en zonnenbloemen geel. Heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!

    Groetjes, Saskia
    http://sas--kia.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen