Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

maandag 9 december 2013

Christmas stars of paper beads

 
 
Ik had nog wat papieren kralen liggen,
dus ik heb me even uitgeleefd op het maken van
wat sterren.
 
 
Gecombineerd met verschillende kralen.
Ik heb voor mijn verjaardag ook nog mooi papier gehad,
van "return to sender"....
hier ook kralen van gemaakt
en tot sterren geregen met dun staaldraad.
 

 
Dit papier is niet glad, lijkt op rijst papier,
maar geeft toch een mooi effect.
 
Ze zijn ook leuk om solo op te hangen of voor aan een
cadeautje te hangen.
 
De kerstboom staat nog niet, dus daar kan ik ze niet
in showen.....
 
 
Gauw die kerstboom maar gaan kopen!
 


12 opmerkingen:

  1. Ohhhh wauw, wat súpergaaf! Die wil ik ook maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sterren. Leuk dat je ze op kleur kan maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knapperd! erg leuk geworden deze sterren (ik houd van sterren! E Strea Chikitu = de kleine ster :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww mega cool die sterren zo ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst en vooral een hele gelukkige verjaardag !!! Tof zo samen jarig.
    En nu maar vlug een nieuwe kerstboom kopen zodat je die prachtige sterren kan laten schitteren.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your stars are adorable!So good idea for a paper beads!
    Congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wauw die eerste rose ster is prachtig!!!!,wat mooi die papierkralen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Francien, wat ben je toch vindingrijk en creatief. Je sterren zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The stars with the paper beads are fantastic! Lovely work. Tammy

    BeantwoordenVerwijderen