Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

vrijdag 17 juli 2015

Still going on.... wool and cotton


Nog steeds met de sunburst granny's aan de haak.

van de granny 
én een tutorial hoe maak ik het eerste stokje.

met de laatste steek.


Het stapeltje groeit.
Voor de binnenste drie toeren haak ik met wol


en de laatste toer haak ik met katoen.
Op deze manier  "springt" als het ware de mooie
ronde cirkel eruit!



Op de foto's niet zo goed te zien
maar in het echt....

"echt mooi"   


Hoe blij kan je worden van die vrolijke kleuren?


Ik wel hoor, op een rijtje, op een stapeltje, in een rondje, haha...
totdat ze tot "iets" aan elkaar gehaakt gaan worden....
wordt vervolgd.

Fijne dag gewenst en waai niet weg...
(hier beetje storm) 

14 opmerkingen:

  1. Schitterend al die kleuren. Kan daar ook van genieten. Knappe foto's trouwens.
    Hier waait het ook erg maar achter een schutting is het heerlijk relaxen.

    Fijn weekend, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel erg vrolijkmakend.
    Past prima bij dit weer.

    Toevallig heb ik in mijn laatste blogpost ook een haakwerk met verschillende texturen gepost. Ga maar eens kijken:
    http://www.homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2015/07/puffy-dachshundie-grannysquare.html

    en vermits ik nu hiermee klaar ben, wil ik graag de sunburstbloemen ook eens proberen.

    Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I ♥ these beautiful grannies !!!
    xxx
    Fräulein KidsliKids

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig granny's in vrolijke kleuren. Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat is door deze combinatie van garens.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het waaide vandaag bij ons (westen) ook flink!
    Je granny's zijn echt heel mooi, zo heerlijk fleurig.
    Een genot om te maken en een genot om mee te spelen en steeds anders neer te leggen. Wat leuk gevonden om de buitenrand van ander materiaal te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kleurtjes! Daar wordt je helemaal vrolijk van!

    Ik ben net volger van je blog geworden en ik zou het zeer leuk vinden als je mijn blog ook zou willen volgen.

    Groetjes, Sofie
    http://knutselenmetsofie.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige granny's! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely and colorful !! Looking pretty all together:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt om mij te volgen!

    Doe jij vandaag misschien ook mee aan de 2de editie van Hobbytafel Zaterdag!!! Klik voor meer info en om te zien wat op mijn hobbytafel ligt vandaag!

    http://knutselenmetsofie.blogspot.be/2015/07/hobbytafel-zaterdag-2.html

    Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! prachtige kleuren heb je uitgezocht.
    Zelfs ik word er hier blij van! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een prachtige kleuren! Helemaal mijn smaak! Love it! <3

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kleuren! Ga je volgen, ben benieuwd naar meer!
    Groetjes,Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations for winning my link up last week.
    You are more than welcome to share again this week.

    BeantwoordenVerwijderen